کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،بنده به یاری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این وبلاگ را راه اندازی کردم برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینـــــــــی و مذهبی.ان شاءالله که مطالب وبلاگ به دردتون بخوره.
با تشکر | کشکول فرهنگی
صفحه ی اینستاگرامی ما:
https://www.instagram.com/kashkol.f

نماهنگ "مردم گله مندند"

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

.

دانلود نماهنگ ""مردم گله مندند""

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان شرقی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن امسال، این روز بزرگ را نعمت و فرصتی الهی دانستند و خطاب به  مسئولین کشور گفتند: «به مسئولین عرض میکنم که این حضور مردمی در بیست‌و‌دوّم بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعّالیّتهای ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله‌مندند؛ از بسیاری از چیزهایی که در کشور میگذرد، مردم گله‌مندند. مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج میکنند. هرجا کم‌کاری ببینند همین‌جور، هرجا بی‌اعتنائی به مشکلات ببینند همین‌جور، هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند همین‌جور؛ مردم گله‌مندند. بیست‌ودوّم بهمن حساب خودش را دارد؛ ایستادگی مردم در مقابل دشمنِ کمین‌کرده‌ی برای بلعیدن ایران یک حرف است که این در بیست‌ودوّم بهمن ظاهر شد، امّا توقّعات آنها از ما مسئولین یک حرف دیگر است.»
به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «مردم گله‌مندند» را درباره‌ی برخی دیدگاه‌ها و نظرات مردم حاضر در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن نسبت به مشکلات کشور منتشر می‌کند.

//:://::برای دانلود و مشاهده ی نماهنگ به ادامه ی مطلب بروید:://:://

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۷ ، ۰۷:۵۷ محمد محمودزاده
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی