کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،بنده به یاری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این وبلاگ را راه اندازی کردم برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینـــــــــی و مذهبی.ان شاءالله که مطالب وبلاگ به دردتون بخوره.
با تشکر | کشکول فرهنگی
صفحه ی اینستاگرامی ما:
https://www.instagram.com/kashkol.f

وصیت نامه ی شهید احمد آخوندی

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز برای شما وصیت نامه شهید احمد آخوندی گذاشتم که موضوع اون"تحمل مصائب"هست.ان شاءالله که استفاده ببرید از وصیت نامه این شهید بزرگوار.

تحمل مصائب

وصیت نامه شهید احمد آخوندی

قرآن را فرا گیرید، که منشا‌هر آسودگی است و آرام بخش دل‌هاست.
می‌ترسم در بستر بمیرم و از قافله عقب بمانم.
خدایا! حسین گونه زندگی نکردم، که مرا حسین‌گونه به شهادت برسانی، پس مرا (حر) گونه بپذیر!
...

برای مشاهده ی ادامه ی وصیت نامه به ادامه ی مطلب بروید

اسلام مکتبی است برپا و شکست‌ناپذیر و از آن مستضعفان جهان، و تنها کسانی خوشبختند که در زیر لوای احکام آن به زندگی ادامه می‌دهند، ما باید اسلام را یاری کنیم، هم‌چنان که قرآن فرموده است به هوش باشید که تنها مسیر حرکت «اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم». نجات دهنده‌ی انسانها از زیر یوغ استبداد و استکبار، و مانع انحرافات آنان از صراط مستقیم بوده است.
قرآن را فرا گیرید که منشا هر آسودگی و آرام‌بخش دل‌ها و راهنمای هر مسلمان است. باید از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم، همچنان که شهیدان با خون خود بقا و دوام آن را تنظیم نموده‌اند، و شما با جهاد خود این مسیر را ادامه دهید. حفظ اسلام و رسالت سنگین آن به همراه دستاوردهای انقلاب مقدسمان بر دوش شما و نسل آینده است. فریب دنیا را نخورید چرا که تلخی دنیا شیرینی آخرت است. در مقابل مصائب و مشکلات تحمل داشته باشید. باید برای استقرار حکومت الله رنج‌های فراوان کشید، زیرا که در کنار هر سختی آسانی است. و اما هدف نهایی رسیدن به معبود است، و شهادت نزدیکترین راه است. باید به هوش باشید که از کاروان به حق انقلاب اسلامی فاصله نگیرید، خدایا مرا حسین گونه به شهادت برسان!
پیوست:سه صلوات برای سلامتی امام زمان(عج)

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی