کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،بنده به یاری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این وبلاگ را راه اندازی کردم برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینـــــــــی و مذهبی.ان شاءالله که مطالب وبلاگ به دردتون بخوره.
با تشکر | کشکول فرهنگی
صفحه ی اینستاگرامی ما:
https://www.instagram.com/kashkol.f

معرفی کتاب"ماه در آینه"

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


    برای مطالعه ی خصوصیات کتاب به ادامه ی مطلب بروید


    کتاب «ماه در آینه» نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان پرداخته است. دراین کتاب مخاطب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر ایشان مطلع می‌شود.

    این کتاب بیان کننده شخصیت ایشان در کلام حضرت امام(ره) و بزرگان دین، همچنین شخصیت‌ها، فرهیختگان، مبارزین و سیاستمداران دنیا است.

    این کتاب پیش از این با عنوان «امتداد امام» و بصورت ضمیمه ماهنامه امتداد منتشر و باتیراژ بالایی توزیع گردید که با ویراست و اضافات جدید و بصورت کتاب توسط موسسه شهید کاظمی و با همت رضا مصطفوی منتشر شده است.

    کتاب «ماه در آینه» در قطع رقعی در 272 صفحه چهار رنگ و گلاسه با قیمت 14000 تومان منتشر شده است.

    موسسه شهید کاظمی در زمان اندک فعالیت خود آثار متونع و جذابی را عرضه نموده که با چاپ این کتاب تعداد کتب منتشر شده این موسسه به 25 عنوان خواهد رسید.

    این موسسه در حوزه بیانات مقام معظم رهبری قبلا نیز اقدام به چاپ دو کتاب با عنوان‌های «توقف ممنوع» (انتظارات مقام معظم رهبری از جوان و نوجوان ایرانی) و «مرگ بر آمریکا» (شناخت شعار مرگ بر آمریکا در بیانات مقام معظم رهبری) کرده که با استقبال بسیار خوب مخاطبین روبرو بوده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی