کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

پیامبر اکرم (ص):برترین جهاد امت من،انتـظــــار فــــرج است

کشـکول فرهنــگی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،بنده به یاری امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این وبلاگ را راه اندازی کردم برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینـــــــــی و مذهبی.ان شاءالله که مطالب وبلاگ به دردتون بخوره.
با تشکر | کشکول فرهنگی
صفحه ی اینستاگرامی ما:
https://www.instagram.com/kashkol.f

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

*درمحضر خدا گناه نکنید*

آیت الله العظمی بهجت :ما در محضر او هستیم،خیالات را هم می بیند.خدا خیالات را از تو بهتر می داند،زیرا تو خیال می کنی که فلان خیال من،تحقق پیدا می کند و فلان خیال من،واقعیت پیدا نمی کند،اما خداوند می داند که بر عکسِ آن است،یعنی آنچه ما خیال می کنیم روی خواهد داد،تحقق پیدا نخواهد کرد و آن چه ما خیال می کنیم واقیت پیدا نمی کند،رخ خواهد داد.تا ایت جا خداوند به هر موجودی احاطه دارد.با این وضع آیا می شود باز انسان به دنبال گناه برود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی